Thursday 7 March 2013

Saja Menghabiskan Masa Terbuang







Ehem2....Asalamualaikum...heheheh...lama pulak kan x post kat blog??? dh bersawang dh blog saya nie...hehehehe...maklum la sekarang saya sibuk dengan tugasan yang diberikan..almaklumlah, saya masih bersekolah lagi di tingkatan 6....nie pun curik2 on9 je...

Haa.....mesti korang tertanya2 kan kenapa saya letak gambar yang diedit awal2 kan??? ha...meh sini cek nak bagi tau meh...walaupun seya sibuk dgn kertas kerja bagai, tapi, saya ada juga masa nk realese tension kan??? hehehhe...

korang nk tahu saya guna software apa nk edit nie??? mesti la photoscape...saya belajar pun dari Cik Miela juga...hehehe..(walaupun dia x ajar). tgok la ek gmbar 2...saja edit blog sebab xnk bagi bersawang sangat...merapu sudah... :)

okey la see you next time..bye

No comments:

Post a Comment