Wednesday 17 April 2013

BERITA MENGEMBIRAKAN


Berita yang mengembirakan aku Hari nie adalah BUDAK FORUM DAPAT TEMPAT PERTAMA!!!!!!! YEAAHHHH!!!!! Mengalahkan tuan rumah derr (SMK PANGLIMA BUKIT GANTANG)….. Aku ntumpang gembira untuk kawan2 aku..hehehe…… Tak sia2 mama Farah n Cikgu Norin ajar… Alhamdulillah…. Tak sia2 juga diorang balik lambat tiap2 hari…huhuhu…

Amalina dapat Anugerah Panel Terbaik. Memang patut la dapat yang terbaik sebab sebelum pertandingan pun dh memang best je dengar ramai2. Huhuhu… Aku berasa gembira demi kawan2…Walaupun aku x segembira mungkin…hehehe…..

Haa…. Sal Shamsuri yang masuk gak forum 2, Aina cerita dia panel yang paling best mewakili SEMAI. Wah!! Happy la dia ramai yang pakat puji dia termasuk Aina dengan Amalina. Hehehe…  Apa2 pun aku bangga dengan kawan2 aku… diorang Berjaya menewaskan perasaan gemuruh yang sebelum pergi dah takut..hahahaha….. Anyway, congratulation for them. I happy for you all… =)




No comments:

Post a Comment