Wednesday 17 April 2013

KEGERUNAN DIRIKU



Huaaa…presentation Pengajian Am hari nie…takutnya aku…..huhuhuhuhu…anyway, apa2 pun terpaksa buat.. Perasaan takut menyelubungi diri..

Sebelum masuk kelas nak mulakan presentation, duduk kat kelas sebelah yg kosong. Semua wajib keluar dari kelas 2. Wahhhh!!! Riuh sgt diorang.. Aku yg nak kena present nie pun takut, tambah g dengan diorang yang xtau nak hormat org. Lagi la aku tension cm nie.. Huuaaa!!!!

Selepas sorang habis, orang lain pulak yang masuk untuk presentkan dorang punya assignment.. Aku no.5. Hehehe… Selamat la sikitkan daripada no.1.. Mau takut sebab prepare apa pun x lagi..huhuhu.. Kena baca dulu assignment yang dihantar yang masih disimpan dlm lappy nie. Huhuhu…. Paham kea pa yang dibaca? Siap sempat lagi tulis blog nie? Hahahahaha. Untuk lepaskan stress yang melanda, luahkan dulu perasaan. Betul x? Hehehe. Hanya menunggu dengan perasaan berdebar2..hehehe

Tunggu punya tunggu, cikgu dtg… hehehe…dia kata apa tau? Kelas habis pukul berapa? Hahaha…nasib baik dah no.4 (Zakaria) last. That’s mean, aku esok la presentation!! Yeah!! 


No comments:

Post a Comment